fredag 25 november 2016

10 saker om mig

1. Min favoritmåltid är frukost, såå himla gott och är alltid hungrig när jag vaknar.
2. Måste alltid rätta till lakanet och täcket så det ligger "perfekt" innan jag ska sova, så obehagligt om allt bara är huller om buller.
3. Är riktigt mobilberoende, vet inte vad jag skulle gjort utan den.
4. Känner mig jätteäcklig på vintern, så blek, elektriskt hår osv.
5. Är jättepedant när det gäller min garderob hos pappa, allt måste ligga på sin plats, vekna trosor, tröjorna ska hänga åt rätt håll osv, lite jobbigt faktiskt.
6. Tycker det är kul att borsta tänderna när man har en ny tandborste.
7. Jag får fräknar på sommaren
8. Är sjukt rädd för små kryp och insekter, särskilt för spindlar
9. Älskar verkligen mango, jättesupermega gott är det
10. Tar alltid bort skalkarna från skinkan

Vill också tipsa om Elin Cabadaks Black Friday Outfit Shopping där det finns några fina tips som kanske passar er. Eller inlägget om hur Blackhair magazine gör bort sig. Eller så kanske ni också vill bli länkkompis med henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar